» En ny start :-)

Hej på er alla!
 
Jag antar att man kan säga att jag är tillbaka haha, efter ett år... Men bättre sent än aldrig, right?
 Vet inte riktigt hur jag kom på att jag skulle tillbaka till SSO efter så lång tid, jag har ju missat så mycket liksom. Men det bara blev. Saknade ju självklart klubben och folket som givit mig så otroligt mycket lycka, och vissa gånger loggade jag in på SSO eller på min instagram bara för att kolla tillbaka lite. Under tiden som jag var borta förlorade jag väldigt många följare på bland annat instagram. Jag är jätte aktiv där, så vill ni följa mig får ni gärna göra det på @WaterstarIsabella :-)
 
Iallafall, nu är jag tillbaka. Och förhoppningsvis så håller det längre än det höll förra gången. Fast jag kommer inte ta SSO och klubben lika seriöst som jag gjorde förut. Ja, om ni inte visste det -  jag kommer starta upp WS inom kort! Visst, jag kommer ju absolut att fixa fram schema och sånt som jag gjorde förut, men jag kommer inte ta det på lika stort allvar. Förut kunde det kännas som mitt jobb, och det var en himla stor press på mig att utföra vissa grejer. Det var nog lite det som fick mig att tappa lusten för Star Stable. Men nu ska jag försöka att se det mer som en hobby iallafall, och försöka ha väldigt, väldigt kul!
 
Blogga kommer jag försöka göra varje dag. Nu har jag ju även mer inspiration, har ju haft ett år på mig att tänka. ;-)
 
Jag hoppas iallafall att ni kommer följa mig och min klubb, mina vänner, och mina hästar - på nya & fräscha waterstar.blogg.se!
 
 
 
 
 


Tilda Mountaingirl
21 November, 2015 - 22:38

Är ny här, vad kul att ha dig tillbaka :D

Svar: Åh vad kul att du är ny här, jag hoppas du stannar! Tack så mycket! :-)
Isabella Waterstar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback